Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Britt Näslund - 30 januari 2012 19:45

I dag har jag frysit hela dag så där enda in i märgen.

Fingrarna har varit vita och skrynkliga. Nästippen super kall.

Men just nu är jag varm efter ett pass på friskis och svettis.

Ska ta mig lite fika och en duch, bara jag inte börjar frysa igen.

I morgon åker Håkan i väg till Östersund tror jag det var, så då blir det till att gå.

Hoppas det inte är så kallt. Måste be Patrik om hjälp med Spotify den krånglar på telefonnen.


Som alltid var rädd om er och varandra/Britt

Av Britt Näslund - 30 januari 2012 19:34

Mat och motion lördag och söndag 28-29/1-12

Lördag

Frukost: 1 dl yougert en liten macka med skinka och gurka

Mellis: Latte och 1/5 del tost

Lunch: 1 grillad korv

Mellis: ---------------

Middag inkokt lax pressad potatis sås, 1/3 glas vit vin

Mellis: -------------------


Promenad 30 min


Söndag

Frukost: 1 dl yougert en lite macka med ost och gurka

Meliss: -----------------------------

Lunch: Hamburgare och några stripps

Mellis: Melon och kaffe

Middag: Pasta med kyckling och skinka (Åt sent för magen ville inte ta emot mat vid middagen)

Meliss:----------------------------

Ingen motion direkt om inte en super rensning i källar föråddet räknas, och det tycker jag det gör.

Ovido - Quiz & Flashcards