Alla inlägg under januari 2013

Av Britt Näslund - 6 januari 2013 16:22

Japp det är vad jag har.

Var i väg på birsta en väng i morse, en sväng på afären här hemma. Sedan har jag nog mäst legat i soffan och glott på tv, inte för att det är nått att se.

Men i morse så plockade Håkan isär vår köksfläkt. Den började låta väldigt mycke sedan min man flamberade under fläckten i går. Jo det brann rätt bra, så fläckt vingarna smalt. jag tror ni fattar ur den lät. Som en cyckel som man sätter en sån där pappers flärp på. fläpp fläpp fläpp. Men nu har Håkan klippt till vingarna så dom inte låter så mycket. Vi får väll se om det går till sig.


Jag har hunnit åkt skidor 3 gånger denna vecka. I dag stod jag över (Håkan har åkt) jag fick lite ont i ena höften. Som blev värre efter att vi gått uppför rulltrappan i dag på birsta. Får nog ta det lite lungt ett tag.


Vad gör ni andra?


Som alltid var rädd om er och varandra. / Britt










Ovido - Quiz & Flashcards