Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Britt Näslund - 28 januari 2012 14:57

Jo en sväng på Birsta.

Efter vi släppt av Patrik på jobbet i dag så for vi ut till Birsta.

Håkan köpte sig ett par "finskor" alltså inte ett par jogging skor.

Och jag har handlat

     

Sarf och tröja                  tunnare topp                   På


Just det på Sisters och jag behövde inte ens köpa största storleken. Jag har aldrig kunnat handla nått där. Så det är första gången jag handlar på denna affär, åt mig. Det kändes bra.


Sen blev det en fika med Berit och Gunilla. Gunilla såg fräch ut, ny klippt och nya skor syntes på hennes gång när hon kom oss tillmötes att hon var rätt nöjd. Berit är ju alltid på topp.

Waynés coffee var super tillmötes gående när Gunilla frågande vad saker inne höll. Dom fixade fram grejer till en sallad och dressing som hon kunde äta. Tummen upp för dom.


Sen blev det en sväng till Åströms husvagnar. Vi kollade in de nya husbilarna och husvagnarna. Inte för att vi ska ha någon ny utan för det är kul att drömma. Det fans en del man kunde önska sig och det fanns det man inte ville ha. Och vi längtar till sommaren.


I kväll ska vi till Marie och Mats på middag. Ska bli jätte kul för nu var det länge sedan vi träffades.


Som alltid var rädd om er och varandra. / Britt

Ovido - Quiz & Flashcards