Alla inlägg under oktober 2012

Av Britt Näslund - 28 oktober 2012 19:55

På vinet jag köpte i fredags som vi drack till de delikatesser vi köpte på ica.

 

Den passade även bra till flygande jakob som vi åt i lördags. ( Jo jag vet att dnen är på sne, så kan det gå om man dricker för mycket) Och det gör ju inte jag. Så detta är en blunder av mig.


Så här ser Maja ut nu. Hon är ganska slut efter en helg med Siri.

 



Ha en skön fortsatt söndags kväll.


Som alltid var rädd om er och varandra.  / Britt

Av Britt Näslund - 26 oktober 2012 21:26

Ja Carro du har helt rätt.


Det var skit länge sedan jag skrev nått här.

Jag bara stickar stickar stickar. Hinner knappt med nått annat på min lediga tid.

Men nu är det fredag och vi har varit en andra sväng ut till ica birsta som har öppnat en charkdisk YES ÄNTLIGEN.

Så i dag blev det två olika salamin heta smaker, en luft torkad skinka mins inte namnet på den nu men den var super god. en bytta med het kräft röra, en bytta med colslow, köttfärspirog. grillade kycklingben. en ädelost med rom. färska räkor, Med andra ord en super god middag. Det är lyx att bara få äta dessa delikatesser. (det går ju inte så mycket till mig) Till detta drack jag ett halvt glas med ett super gott röd vin. Namn och bild kommer.

Snacka om fredags mys


Som alltid var rädd om er och varandra. / Britt

Ovido - Quiz & Flashcards