Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Britt Näslund - 20 januari 2012 17:52

mat och motion 20/1-12

Frukost: 1 dl yougert 1 liten hårdbröd macka med ägg.

Mellis: 1 dl yougert

Lunch: fiskgratäng jättesent över 14:00

Mellis: -----------------

Middag: Cesar sallad från bite line


 

Jag äter på en asiet om ni tycker det ser mycket ut. (Jag åt nog förrmycket/eller för fort, mår rätt tjuvig nu.)

Över halva salladen var och kycklingen var varm, detta för 89 kr. Samt bröd och smör. Till detta lyxar jag till det med ett glas coca cola zero. mums. Resten av familjen fick pitzza.


I dag värker mina höfter och häck nått otroligt och det blir nog värre i morgon. Det är tur att man inte har så stor häck. Så jag gjorde nog nått rätt i går.

Nu är det ju fredags kväll och inte är det nått se värt på tv, får nog bli på spåret.


Som alltid var rädd om er och varandra / Britt

Ovido - Quiz & Flashcards