Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Britt Näslund - 25 januari 2012 19:12

Mat och motion onsdag 25/1-12


Frukost: 1 dl yougert 1 liten hård macka med ägg

Mellis: 1 dl yougert

Lunch: 1,5 dl kålpudding

Mellis: 1 banan

Middag: lite stekt sill potatis. (smakade inte så gott som jag hadde trott)

Mellis: har inte bestämt mig men troligen en lite hårbröd macka med ost och paprika


Motion: 10 min promenad.


Idag är det en skum dag. Är super trött. Men inte i kroppen utan i huvudet det funkar inte. Min chef har två gånger i dag på pekat att jag ser trött och blek ut. Två andra har också påtalat det. När jag kom hem och skulle laga mat för i dag och förbereda för i morgon så skulle jag blanda till en sås/dipp till Patriks fisk så tog jag ett glas och började blanda i fast jag liksom såg att det inte skulle gå. Hel skumt.

Nu ska jag inta soffan och glo på tv.


Som alltid var rädd om er och varandra / Britt

Ovido - Quiz & Flashcards