Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Britt Näslund - 27 januari 2012 20:16

Mat och motion fredag 27/1-12


Frukost: 1 dl yougert 1 liten hård macka med ost

Mellis: 1 dl youger

Lunch: 0,75 dl ris 0,75 dl kyckling och currysås

Mellis: 1 banan

Middag: Lite plock 2 st grillade kamben, 6 st färska räkor, 1 st minimorot, 2 msk potatissallad. Och jag blev super illa mående och jag vet inte vad det beror på. Moroten? Räkor, har jag läst kan vara svårt. Potatis salladen för fet?

Eller åt jag för fort. Ja frågorna är många och jag var dum som blandade allt.


La mig på soffan en stund och då kom goaste Sigge med mormor på besök. Så då blev det till att brygga kaffe.

         

Sigge vill också dricka kaffe och äta bulla. Äta 2 glassar och plocka fram godis ur skaferiet i godis burken.

Han kan han.


Jag tycker i all fall att det är skönt att det är helg nu. Två lata dagar och i morgon är vi bort bjudna på middag. Hur lyxit är inte det?

Vad har ni för planer för helgen?


Var rädd om er och varandra./ Britt

Ovido - Quiz & Flashcards