Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Britt Näslund - 8 mars 2012 18:42

Så känns det just nu.

Min kropp vill inte som jag nu, den är helt slut.

Tarmarna gör ont när dom jobbar. Och det jävla illamåendet börjar ibland innan jag börjat äta nu. Jag fattar inte vad det är. Jag har ökat på protein mängden. Äter frukost, mellis, lunch, mellis, middag, mellis. Det enda positiva nu är att jag inte är super ät sugen direkt när jag kommer hem för jag har ju ökat på mellis em. Ska försöka öka på fett mängden för att se om det kan under lätta för tarm rörelserna det är ett tipps som jag fått.


Idag har det varit lite bråkigt här hemma om vad vi skulle äta. Patrik ville absolut ha hamburgare och vad gör man inte för sina små älsklingar.

 

Till mig och Håkan blev det en köttfärsgratäng (Håkans portion)

 

Gjorde en till mig i den lilla formen (3 dl) fick i mig 1/3 del.

For iväg och handlade lite inför frukosten i morgon och till middagen i morgon. Köpte en ny  mat tidning, alltså inte en ny ny utan ett nytt nr Lantliv mat & vin. I går fick jag Elle mat & vin                

Så nu ska jag hitta lite inspiration.


Som vanligt var rädd om er och varandra. / Britt

Ovido - Quiz & Flashcards