Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Britt Näslund - 4 mars 2012 09:30

Ja denna vecka har det varit fullt upp, precis som veckan innan det och veckan innan det. Lite mycket nu.

Och jag är jätte slut. Jag är så jä...a trött. Inte sov trött utan trött. Hoppade över träningen i onsdags och torsdags för det fans ingen ork kvar och jag var tvungen att fixa med lite annat. Jag är fortfarande väldigt låg, det mesta känns som stora mot gångar. Kan inte sätta fingret på vad  det är. Här hemma tycker dom att jag är ett sur monster. Hoppas det ger sig snart.


Det blev ingen spa helg som det var planerat. Jag ställde ju frågan här på bloggen men ingen svarade så vi får väll se hur det blir.


Matmässigt för mig så försöker jag öka protein intaget. Mår ju fortfarande oftast illa efter måltiden. Jag hoppas att jag slipper det snart för det börjar bli jobbigt. I mitt huvud börjar jag redan innan jag äter fundera på om jag ska må illa efter maten. På jobbet är det extra jobbigt för det går ju inte att lägga sig.


Nu har jag gnällt av mig. Nu fokuserar vi på TURKOST.

I går kväll hade vi middag här hemma. Marie och Mats, Gunilla Per Johan, Mikael.

Förgyllde vår kväll med sin närvaro. Menyn bestod av.

För fnåk: Löjrom, crème fraiche, rödlök, smör stekt surdegsbröd. Inget för mig

Förr rätt: Chili och vitlöks marinerade scampi på en bädd av rucola och ströslade med krutonger och saltrostade pinjenötter och solrosfrön.

Varm rätt: Lammfilé och oxfilé med rödvinsreduktion och ungsrostader grönsaker och potatis

Efterrätt: Jordgubbar med glass och grädde.

Själv fick jag i mig några scampin, några tuggor lammfilé och 2 klyftor potatis, 3 st jordgubbar.


Var detta rätta låtarna som gick vidare? jag vet inte. Men visst var väll Flinks låt bättre denna gång?

Nu är solen på väg fram. Undra vad man ska göra idag?


Som alltid var rädd om er och varandra. / Britt

Ovido - Quiz & Flashcards