Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Tema helger?

Av Britt Näslund - 15 februari 2012 20:25

Ja nu har jag förslag på en del, Ja vi kan kalla det tema helger.


Jag tänkte så här.

En helg lördag eller söndag så kan vi väll göra en ute brunch? Grilla korv, göra våfflor med sylt och grädde eller löjrom och creme frech och lök, varma mackor , en god soppa kanske. Göra eld och ev åka lite pulka. Någon gång i början av mars kan det vara nått? Och i så fall vilka är intresserade?


Sen tänte jag en lördag kan vi väll laga god och hälsosam mat som vi alla kan äta tillsamnads till middag med ett gott vin till. Kan det vara nått?


En lördag söndag kunde vi träffas och kanske träffas och Birgitta (Jag har inte pratat med Birgitta om detta) kunde massera. Vi kan göra häso drinkar, Prata och insperera varandra.


En helg kunde vi sy tillsamands.


Ja många ideér finns det, ni har säkert många ni också. Kom med förslag så vi kan planera in nått.


Som alltid var rädd om er och varandra. / Britt

 
 
Birgitta

Birgitta

15 februari 2012 21:14

Hej Syster,

Jag tycker det låter toppen!!! Alltihopa.... faktiskt..!!!
Jag har Li jämna veckor så gärna lite barnsligare aktiviteter då..!! :-)

Återkommer mer i detta ämne i morgon - för just nu är jag sur och less... ;-S

Kramar
// B


http://nyalivsstilen.wordpress.com

 
Carro

Carro

15 februari 2012 22:10

Åh, låter ju jättemysigt! :)
Jag vill också bo i Sundsvall och ha temahelger!

http://blog.orrac.nu

 
Gunilla

Gunilla

16 februari 2012 07:29

Låter jättekul. Dock kan jag inte sy men om det är okej att sticka så kan jag vara med ändå. :)

När börjar vi och med vad?

http://lifeinpink.bloggplatsen.se

 
Berit

Berit

16 februari 2012 20:17

Vilken kul idé...!!
Jag är med, vi kan "skaka" loss hos mig, gå på mitt band...osv...

Vilken tur att vi har en lång vår och sommar framför oss, vi kommer att hinna med massor.
Kommer du ihåg va mysigt vi hade på Himlabadet Britt?

Jag håller med dig Carro, du borde bo i S-vall.
Vi hörs snart igen!!!!

http://detviktigaste.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt Näslund - 23 juni 2014 17:40

Här kommer uppdateringen om hur det går i vårt lilla växthus Fint eller hur? var rädd om er och varandra. Britt ...

Av Britt Näslund - 23 juni 2014 09:44

Och ingen värme i sikte. Enligt tel vädret så är det 8 grader. Jippi. Men man är ju lefig och kan göra det man vill i går blev drt en loppissväng samt ett besök på ljustorpstomat odling. Alltid lika trevligt. Idag så har Håkan hunnit med dryga 2 mil ...

Av Britt Näslund - 22 juni 2014 09:56


Ja nu är den över och detnär snart bsra6 mån kvar till jul. O va kul;-) . En vecka på semester har gått och jag har/är jätte förkyld. Men vad gör väll det. Man är ju ledig inga måsten. Men i morse så han vi ut på en liten promenad mellan regn skura...

Av Britt Näslund - 15 december 2013 09:34

Ja så är det.   Igår hadde vi en trevlig lunch på 1891. Med Linda, Matias, Sigge, Viggo, Pappa, Berit och Håkan och jag. Vi gick igenom det som alla ska ha med sig till julbordet hos Linda och Matias.   Vi räknade ut att vi blir 15 st som...

Av Britt Näslund - 30 augusti 2013 19:41


Ovido - Quiz & Flashcards