Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Britt Näslund - 1 februari 2012 21:27

Och det betyder att det snart är helg igen.


I dag har jag haft en sån där dag man inte vill ha. Mycket på jobbet och akut ut rykning kom hem sent efter en lång men välbehövlig promenad. Fick rensa skallen lite men kallt om mina ben blev det. Hade inge täck byxor dumt någ.

Håkan var sen han med så han ringde och frågade om han skulle handla med mat hem. OK blev mitt svar, välj vad du vill. Det blev big boy. Super sugen var jag missat mellis och en lång promenad. Åt bara köttet på ett skråv. lämnade nästan halva den ena till Maja. Men blev sugen på några stripps, tog nog 15 st med lite dressing och smält ost. Vet inte om det gick för fort (mycket troligt) eller om stripsen blev för feta (mycket troligt). För det for upp och ner och upp igen. Har knappt hämtat mig. Men jag har klämt i mig en lite hård bröd macka med skinka och gurka samt lite vatten. Och nu ska jag gå till sängs.


Som alltid var rädd om er och varandra. / Britt

Ovido - Quiz & Flashcards