Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Britt Näslund - 7 februari 2012 18:18

Oj vad tiden går fort. Tisdagen har redan hunnit bli kväll. I morgon är det onsdag och halva veckan har gått.

Har sovit ur dålig denna helg och igår var jag på träning så i natt sov jag som en stock.

Mina sömn problem denna helg beror bland annat på att den jag är gift med låter väldigt mycket när han sover. Gick ut och la mig på soffan både fredag och lördags natten. Men det hördes tydligt en då fast dörren var stängd. Och då är ju hela min säng del ledig men tror ni inte att Maja naturligt vis ska sova med mig i soffan.

Det blir lite trångt kan jag säga.


Idag var det stuvade makaroner stekt korv och köttbullar. Och det var ju gott men det gick  för fort som vanligt.

Fattar inte varför jag gör på detta sätt. Jag mår ju så dåligt. Jag blir så trött på mig själv, orkar inte med detta för jag får inte i mig det jag behöver. Mäter upp rätt mängd på portionen. Men jag får bara i mig drygt hälften sen är det kört. Nu måste jag skärpa till mig, kan inte ha det på detta sätt.


Som vanligt var rädd om er och varandra. / Britt

Ovido - Quiz & Flashcards