Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Fredags mys...

Av Britt Näslund - 3 februari 2012 17:50

Nä inga chips blir det. Utan en trevlig middag med den yngsta sonen.

Håkan ska ut och äta med jobbet.

Så det är bara jag och Patrik hemma. Patrik har fått bestämma mat. Och då valde han plank stek.

Och vad gör man inte för sina barn.

 

Patriks planka.

Min planka.

Mina rester, fick Patriks tomat. Det lilla som är kvar på Patriks planka gick i efter en stunds vila på soffan.


Jag har precis varit ut med Maja och jag kan bara säga att det var kallt 22,5 - , det är inte lite kallt det. 

Ja så har vi då en skön helg framför oss. I morgon måste jag städa och sen så ska jag förbereda inför kvällens middag. Vi får besök av Marie och Mats. Och så börjar ju melodifestivalen. Då är man ju given framför tv:en.


Jag kommer att lägga till 2 st nya länkar här på min sida.

Den första är blog.orrac.nu Där skriver och fotar min stora förebild Carro. Carro är en ung tjej som inspererar mig med sin mål medventhet och styrka sina medvetna val av/i allt som har med livet att göra. Hon bor och lever i Stockholm. Men kommer hem hit då och då. Jag har följt henne sedan hon var ny född. Och det är en glädje att få ta del av hennes liv. Med långa promenader genom Stockholm. Luncher och middagar med fantastisk mat. Hennes motion med allt från yoga till tai boxning.

Nästa länk är en nystartad blogg utav min lillasyster Birgitta. nyalivsstilen.wordpress.com Här skriver hon om sitt liv, sin hälsa, sin fantastiska dotter Li. Hon är en stor fan av nalle puh så det blir nog en hel del citat av han. Birgitta har på börjat en utbildning till PT. Den är lite vilande just nu, men snart så kanske hon känner att det är dags att ta tag i det hela. Vi får väll följa med så får vi se vad som händer.


hoppas ni alla får en trevlig fredags kväll, som alltid var rädd om er och varandra. / Britt

 
 
Birgitta

Birgitta

4 februari 2012 09:06

Hej Britt,
Vad det såg gott ut..!!

Tack för att du länkar till mig och tack för presentationen. Ska man vara noga med detaljerna så har jag gått hela utbildningen men bara gjort hälften av slutproven. Och nu har rdet gått så lång tid att jag måste göra om alla prov. Tokigt va.. :-S
Men det ska snart börjas pluggas anatomi igen. :-)

Fortsättning följer..
Må så gott

http://nyalivsstilen.wordpress.com

 
Gunilla

Gunilla

4 februari 2012 10:18

Mums med plankstek. Putte vet vad som är gott han! Melodifestivalen blir det här också. Vi hinner nog hem precis lagom till den efter Linas fotbollsmatch. Vi hörs!

http://lifeinpink.bloggplatsen.se

 
Berit

Berit

5 februari 2012 09:53

Mmmm...majjigt, (som Sigge säger)!!

Hur mår du? Hur funkar det med maten? Jag tyckte mig kunna se att du "fuskade" med dina mellanmål ett tag...har du tagit itu med dom?
Hade tänkt komma över en sväng och morsa på er, men kylan gör att det är ganska mysigt att vara hemma...men det ska bli mildare till veckan, så då kanske jag dyker upp :)
(Sigge har köpt paket till Maja)

Jag har fått positivt besked om det nya jobbet, jag startar upp den 14 feb...spännande!

http://detviktigaste.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt Näslund - 23 juni 2014 17:40

Här kommer uppdateringen om hur det går i vårt lilla växthus Fint eller hur? var rädd om er och varandra. Britt ...

Av Britt Näslund - 23 juni 2014 09:44

Och ingen värme i sikte. Enligt tel vädret så är det 8 grader. Jippi. Men man är ju lefig och kan göra det man vill i går blev drt en loppissväng samt ett besök på ljustorpstomat odling. Alltid lika trevligt. Idag så har Håkan hunnit med dryga 2 mil ...

Av Britt Näslund - 22 juni 2014 09:56


Ja nu är den över och detnär snart bsra6 mån kvar till jul. O va kul;-) . En vecka på semester har gått och jag har/är jätte förkyld. Men vad gör väll det. Man är ju ledig inga måsten. Men i morse så han vi ut på en liten promenad mellan regn skura...

Av Britt Näslund - 15 december 2013 09:34

Ja så är det.   Igår hadde vi en trevlig lunch på 1891. Med Linda, Matias, Sigge, Viggo, Pappa, Berit och Håkan och jag. Vi gick igenom det som alla ska ha med sig till julbordet hos Linda och Matias.   Vi räknade ut att vi blir 15 st som...

Av Britt Näslund - 30 augusti 2013 19:41


Ovido - Quiz & Flashcards