Alla inlägg den 21 november 2011

Av Britt Näslund - 21 november 2011 20:04

..vad fel det blev i går.

Det var inte meningen att mina nära och kära skulle få reda på operationen på detta sätt.

Jag kan bara be om ursäkt,det var inte min mening.

Ser att några varit in på sidan, och jag vet att mycket beror på den missen som att Håkans blogg är koplad till fase bok. Då kopplades även denna upp där. Och det tog ju en stund innan jag märkte det. Nu ska det vara åtgärdat.


Har försökt att berätta om mitt beslut men det kommer alltid nåt annat i mellan som är viktigare. Och jag tycker inte att jag är viktig, som ni alla andra är.

Och det är nog lite där det ligger i, det jag skrev igår att jag skäms lite för mitt beslut. Jag sätter aldrig mig i första hand. Det finns alltid någon annan att glädjas med, att tycka synd om, någon annan har det jobbigare, någon annan behöver hjälp och stöttning. Ja ni fattar.

Som i helgen när vi skulle äta gott med min stora syster Berit samt Gunilla med familj och det blev missuppfattningar och inget blev som man trodde att den dagen skulle bli. Inte rätt till fälle att säga nått. Förra helgen träffades vi på stan  för att gå och fika, hamnade på mc donalds kul det med, men inte ett ställe man berättar om en sån här grej på.


Nu har jag i alla fall fyllt i alla papper som ska med i morgon. Många konstiga frågor var det. Försöker tänka om det är nått jag behöver fråga om. Kommer inte på nått just nu. Få se om det har dykt upp nått tills imorgon.


Förlåt en en gång.


Trevlig kväll alla. Var rädd om er och varandra/ Britt

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards