Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

Snart är augusti slut...

Av Britt Näslund - 26 augusti 2012 19:06

Jag vill inte......

Jag väntar fortfarande på att sommaren ska komma.....

Var tar tiden vägen...

varför blir det inte som man trodde.....


Och inte går det bra med träningen heller! Skit  skit skit.

Ja så känns det just nu.

Jag vet att sommaren har redan varit och att den snat har nått sin ända. Och visst tycker även jag att det är mysigt att sitta i förtältet med en massa levande ljus och kolla ut över havet som är kantad med machaller, rislyckerna far fram över himmlen. Menjag kan även känna en djup saknad av de ljusa jumma kvällarna som vi inte fått uppleva i år. Men om vi lever och har hälsan så kanske nästa år. Lika bar att inite lägga ner någon mer energi att älta detta.

Ang min träning så gick först veckan bra, vecka två så forsta passet så började jag känna av min vänstra vad. Staxt nedanför knävecket. Och det blev inte bättre. Men jag genomförde det passet. Men sen har det varit vila. Vaden vill inte riktigt, knät/vaden hänger inte med ibland. Har fått rådet att vila. Så det gör jag nu : )


Jag har i alla fall hunnit baka lite kakor. börjar ta slut nu.

 


Selånger marknad har det ju varit. Gick en snabbis på söndagen mitt inköp blev garn till två par vantar och en sjal.

bild på detta kommer senare.


 


Jag har ju inga riktiga barn bar en nu. Min Malin har två katter så jag är mormor till Rut och Lenart som bor i malmö. Och så i måndags blev jag farmor åt en liten hundvalp Siri heter hon.

     

     

     

Maja tycker att hon är lite läskig, men ganska söt..

   

Som ni såg så var Majas korg väldigt för stor så vi fick fixa en mindre, och med lite gosedjur i så blev det bra.  

     




Nu börjar snart Bons så då ska jag ta och lägga mig i soffan och titta.


Vad har ni andra gjort en helg som denna?

Vad tycker ni om alla tv premiärer?


Som alltid var rädd om er och varandra. / Britt


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt Näslund - 23 juni 2014 17:40

Här kommer uppdateringen om hur det går i vårt lilla växthus Fint eller hur? var rädd om er och varandra. Britt ...

Av Britt Näslund - 23 juni 2014 09:44

Och ingen värme i sikte. Enligt tel vädret så är det 8 grader. Jippi. Men man är ju lefig och kan göra det man vill i går blev drt en loppissväng samt ett besök på ljustorpstomat odling. Alltid lika trevligt. Idag så har Håkan hunnit med dryga 2 mil ...

Av Britt Näslund - 22 juni 2014 09:56


Ja nu är den över och detnär snart bsra6 mån kvar till jul. O va kul;-) . En vecka på semester har gått och jag har/är jätte förkyld. Men vad gör väll det. Man är ju ledig inga måsten. Men i morse så han vi ut på en liten promenad mellan regn skura...

Av Britt Näslund - 15 december 2013 09:34

Ja så är det.   Igår hadde vi en trevlig lunch på 1891. Med Linda, Matias, Sigge, Viggo, Pappa, Berit och Håkan och jag. Vi gick igenom det som alla ska ha med sig till julbordet hos Linda och Matias.   Vi räknade ut att vi blir 15 st som...

Av Britt Näslund - 30 augusti 2013 19:41


Ovido - Quiz & Flashcards