Direktlänk till inlägg 7 augusti 2012

Jag har gjort nått....

Av Britt Näslund - 7 augusti 2012 18:10

som jag aldrig trodde jag skulle göra. Och jag har sagt att jag aldrig skulle göra det.

Och hur är det ordspråket säger? SÄG ALDRIG ALDRIG.


Det jag har gjort är att på börja en 10 veckors löpträning. Jo det är alldeles sant. Programmet går ut på att varva löpning och gång i olika intervaller och minuter för att under en 10 veckors period bygga på så att i slut ändan ska man kunna springa i 20 min. Funbit heter stället där jag hittade programmet och det heter 10 veckors programmet löning/gång träningsprogram. Ja jag vet inte vad jag ska säga om det hela. Testa det ska jag, men jag vet inte om jag kommer att klara av att springa 20 min efter 10 veckor. Nu kan jag ju inte säga att det var kul eller att jag längtar till på torsdag då vi ska ut igen. men i bland måste man bara göra saker. Håkan behöver någon att springa med så då får väll jag ställa upp .)  Även jag behöver röra på mig så då blir det ju två flugor i en smäll, så att säga. Och en ny start är aldrig fel så här efter all semester.

Vad har ni andra på gång då?

Några ny starter på gång?

Ska ni renovera?

Eller något annat spännande på gång?


Jag bor ju hemma nu i två nätter för Håkan har åkt på kombinerad jobb och fiske resa till fjälls. Och min bil går ju fortfarande inte. Så då bor jag hemma och åker med Gunilla in på jobbet på morgonen och sen så går jag hem.


Så här kan en morgon på Släda se ut.

 



I kväll ska jag titta igenom alla mina mat/bak/trädgårds bloggar som jag har som favoriter här på datorn, har inte kollat på dom sedan före midsommar. Så det har nog hänt en hel del.

Vad gör ni själva då en tisdags kväll?


Nu blir det kaffe och bloggläsning.

Som alltid var rädd om er och varandra./ Britt


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt Näslund - 23 juni 2014 17:40

Här kommer uppdateringen om hur det går i vårt lilla växthus Fint eller hur? var rädd om er och varandra. Britt ...

Av Britt Näslund - 23 juni 2014 09:44

Och ingen värme i sikte. Enligt tel vädret så är det 8 grader. Jippi. Men man är ju lefig och kan göra det man vill i går blev drt en loppissväng samt ett besök på ljustorpstomat odling. Alltid lika trevligt. Idag så har Håkan hunnit med dryga 2 mil ...

Av Britt Näslund - 22 juni 2014 09:56


Ja nu är den över och detnär snart bsra6 mån kvar till jul. O va kul;-) . En vecka på semester har gått och jag har/är jätte förkyld. Men vad gör väll det. Man är ju ledig inga måsten. Men i morse så han vi ut på en liten promenad mellan regn skura...

Av Britt Näslund - 15 december 2013 09:34

Ja så är det.   Igår hadde vi en trevlig lunch på 1891. Med Linda, Matias, Sigge, Viggo, Pappa, Berit och Håkan och jag. Vi gick igenom det som alla ska ha med sig till julbordet hos Linda och Matias.   Vi räknade ut att vi blir 15 st som...

Av Britt Näslund - 30 augusti 2013 19:41


Ovido - Quiz & Flashcards