Direktlänk till inlägg 18 april 2012

Men vad har hänt?

Av Britt Näslund - 18 april 2012 19:18

Jag tror inte det är någon som har lämnat en komentar här på en månad.

Och det bloggar jag har länkande har det inte hänt nått på sedan en månad tillbaka, för utom på en (Gunnillas)

Alla hade så stora mål i våras. Ockej att man inte är lika fokuserad på målet men men kan ju skriva om annat. Och man kan ju lämna komentarer till de som skriver. JAG ser ju att ni är inne och läser. Nog gnällt om detta.


Denna vecka har jag varit helt ensamen här hemma. Håkan har varit på öland och på nått kärnkraftvärk. Patrik har varit hos Carro i Stockholmen (Jag är avis) Nu är de på väg hem.

I måndags var jag ut på birsta lämnade igen en blus och bytte ett par korta jeans. Var in på ikea och handlade en ny fräch dörrmatta, 2 förp servetter, ett tyg som jag ska sy ett överdrag av till Majas bur.


I går for fan i mig och jag städade köket torkade lucker uppe på skåp. diskade alla saker i kökslåderna och gjorde rent i dom. Putsade fönster satt upp rena gardiner och hör och häpna jag ställde fram perlargoner.

 

Snön vräkte ner. Men jag gjorde vår/försommar. Visst var blommorna fina? Nu återstårdet bara att se till att dom förblir det. Dom är i en jätte fin ljus rosa färg.


I dag håller jag på och bakar biskotti. (tror inte de stavas så) Bilder kommer senare.

Klart i ugnen.


Som alltid var rädd om er och varandra. / Britt

 
 
Carro

Carro

18 april 2012 19:43

Saknar också uppdateringar hos alla! Nu är jag iofs inte så mkt bättre själv.. :)

Tack för att jag fick låna Putte lite, kul att ha honom här! :)

http://blog.orrac.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt Näslund - 23 juni 2014 17:40

Här kommer uppdateringen om hur det går i vårt lilla växthus Fint eller hur? var rädd om er och varandra. Britt ...

Av Britt Näslund - 23 juni 2014 09:44

Och ingen värme i sikte. Enligt tel vädret så är det 8 grader. Jippi. Men man är ju lefig och kan göra det man vill i går blev drt en loppissväng samt ett besök på ljustorpstomat odling. Alltid lika trevligt. Idag så har Håkan hunnit med dryga 2 mil ...

Av Britt Näslund - 22 juni 2014 09:56


Ja nu är den över och detnär snart bsra6 mån kvar till jul. O va kul;-) . En vecka på semester har gått och jag har/är jätte förkyld. Men vad gör väll det. Man är ju ledig inga måsten. Men i morse så han vi ut på en liten promenad mellan regn skura...

Av Britt Näslund - 15 december 2013 09:34

Ja så är det.   Igår hadde vi en trevlig lunch på 1891. Med Linda, Matias, Sigge, Viggo, Pappa, Berit och Håkan och jag. Vi gick igenom det som alla ska ha med sig till julbordet hos Linda och Matias.   Vi räknade ut att vi blir 15 st som...

Av Britt Näslund - 30 augusti 2013 19:41


Ovido - Quiz & Flashcards